Nisipurile de aur, Bulgaria o statiune ce merita vizitata

Am auzit foarte multe despre statiunile din Bulgaria, atat bune cat si rele, sa fiu sincera, cele mai multe au fost rele . Cum ar fi furturile de acolo, mancarea proasta, comportamentul urat al bulgarilor fata de romani si altele. Totusi m-am hotarat sa plec in statiunea Nisipurile de Aur.

Am plecat din Cluj cu avionul pana in Bucuresti, am dormit o noapte in capitala, cazare am gasit foarte usor pe Booking.com exact in centrul Bucurestiului.

Dimineata am luat un autocar si dupa cateva ore am fost in statiune la hotelul Tsarevets, cazarea am gasit-o tot pe Booking.com . Cazari sunt pentru toate buzunarele si toate fitele.

Hotelul era foarte aproape de plaja si desi acest hotel are numai 3 stele era foarte curat, curatenie se facea zilnic, mancarea era foarte buna, are si o piscina in exteriorul hotelului.

Nimic din ceea ce am auzit nu era adevarat.

Bulgarii sunt foarte respectuosi, foarte prietenosi cat despre mancare ce sa mai zic WOW, era foarte gustoasa, pe toate gusturile si toate buzunarele, pe strazi nu am vazut cersetori ( poate erau dar sau ferit de mine …) iar cat timp am stat acolo nu am auzit de nici un furt sau batai. Fructele de mare, pesti, legume, frigarui, preparate la gratar erau super de gustoase. Ceea ce mi-a placut mult a fost  prepararea mancarea in fata clientului.

Statiunea Nisipurile de aur este la 18 kilometri de Vana, este o statiune mica, plaja este curata, nisipul nu prea fin dar nici prea pietros, sunt sezloguri, umbrele, toalete pe plaja iar pub-uri, baruri si restaurante sunt peste tot in statiune. Cluburi si discoteci care sunt deschise in toate noptile, formatii de diferita muzica care canta live, este super, ai unde sa te distrezi  indiferent de ce varsta ai.

De dimineata eram pe plaja, la ora 13 mergeam sa luam masa apoi din nou pe plaja la bronzat si la balaceala in mare iar seara in club sau la disco.

In statiune se afla si un parc acvatic de distractie, aici poti sa stai de dimineata pana seara fara sa te plictisesti.

Un parc cu bazine de inot, topogane de apa pentru orice varsta, multe terase unde poti lua prinzul sau sa te racoresti cu un suc sau o bere.

O statiune unde te relaxezi sau te distrezi ori ambele. Eu m-am relaxat dar m-am si distrat.

O statiune plina de viata.

Booking.com

Cateva ideii care sa le stii daca mergi la mare la bulgari, Nisipurile de aur.

Moneda nationala a bulgarilor este leva.

1 leu = 0,43 leva

Banii poti sa ii schimbi la hoteluri: sunt case de schimb valutar aproape la orice hotel. Schimbul este ok.

Sunt si bancomate in oras.

Cazare este mai bine sa iti faci aproape de plaja,de centru. Daca ai cazare mai departe de paja o sa fie ok. dar vei avea cam mult de mers pe jos pana la plaja . Statiunea este mica, este in panta asa ca daca ai cazare la intrarea in statiune ai ceva de coborat.

Taxiuri sunt multe. Indiferent unde mergi ( daca mergi prei statiune ) trebuie sa platesti 10 euro .

Sezloguri si umbrele sunt de inchiriat.

2 sezloguri + 1 umbrela = de la 45 leva in sus .

Sunt hoteluri de 4 si 5 stele care sunt exact cu iesire la mare si au plaja privata iar acolo, sunt gratis sezlogurile si umbrelele.

Am plecat din Bulgaria cu o impresie placuta si sigur ma reintorc.

Be the first to comment on "Nisipurile de aur, Bulgaria o statiune ce merita vizitata"