alimente cu putine calorii si beneficiile lor

Vreti sa slabiti? Consumati mancare cu putine calorii. Va prezint aici alimente cu calorii mici.

Legumele, vegetalele, zarzavaturile au cele mai mici calorii la 100 gr.

  • varza alba           25 calorii/ 100 gr.
  • conopida            25 calorii/ 100 gr.
  • fasolea verde      31 calorii/ 100 gr.
  • cartofi                 77 calorii/ 100 gr.
  • ardei verde         20 calorii/ 100 gr.
  • ardeu gras          31 calorii/ 100 gr.
  • vinete                  24 calorii/ 100 gr.
  • dovlecei              20 calorii/ 100 gr.
  • ceapa                  42 calorii/ 100 gr
  • mazare                80 calorii/ 100gr
  • morcov               41 calorii/ 100gr
  • rosii                     18 calorii/ 100gr

Beneficiile lor: In primul rand legumele contin vitamine, in special vitamina C si A., contin fier si calciu.

Legumele verzi, cum sunt mazarea, fasolea verde, broccoli, castravete, dovleceu contin anumiti agenti chimici care stopeaza aparitia cancerului.

Legumele galbene si portocaliu cum sunt dovleac, ardeu galben, morcov, contin beta-caroten care corpul i transforma in vitamina A pentru a proteja pielea de radicalii liberi.

Legumele albe cum sunt: pastarnac, telina, conopida, ciuperci contin anumiti agenti chimici care ne ajuta la sanatate. De exemplu alicina care se afla in ceapa si usturoi ne ajuta la scaderea colesterolului.

 

Dar, organismul are nevoie si de proteine, cele mai multe proteine sunt in carne

Va prezint caloriile

  • carne peste           100 calorii/ 100 gr
  • carne vita slaba    89 calorii/100 gr  
  • carne pasare         155 calorii/ 100gr
  • piept pui                114 calorii/ 100 gr
  • carne miel             260 calorii/100gr
  • fructe de mare      122 calorii/100gr

 

Beneficiile carnii: 

nuci, arahide, migdale, caju.

Acestea sunt o sursa esentiala de nutrimente folositoare pentru sanatatea organismului. 

Nucile sunt o sursa foarte buna de seleniu care poate fi asigurat zilnic organismului. Seleniu este necesar in producerea de anticorpi. 2 nuci sunt suficiente pe zi.

De la 2 nuci sigur nu te ingrasi.

Migdale

Ai nevoie de 10 migdale pentru a asigura necesarul zilnic de calciu care este important pentru sanatatea oaselor.

Caju este o sursa buna de fier. Arahidele sunt bogate in fibre si proteine.

Sa mancam sanatos, alimente care contin vitamine, proteine, carbohidrati. Nu manca mult la o masa, nu manca mai mult decat ai nevoie, nu manca repede. Daca mananci repede creierul nu are timp sa iti spuna cand sa saturat, mananca, mesteca mancarea mult, astfel creierul are timp sa comunice cu tine si sa iti spuna cand esti satul.

 

 

Be the first to comment on "alimente cu putine calorii si beneficiile lor"

Leave a comment

Your email address will not be published.