sfaturi pentru un somn odihnitor de calitate

Un somn bun, odihnitor inseamna sanatate curata! Somnul este foarte important pentru sanatatea noastra. Noi oamenii, folosim somnul pentru a restabili corpul, mintea si spiritul. Cu toate acestea, viata moderna functioneaza impotriva somnului. Omul modern sufera foarte mult de pe urma lipsei somnului sau din cauza calitatii proaste a somnului.

Beneficiile unui somn bun de noapte de la 7 la 9 ore incep cu o functionare mentala ascutita pe tot parcursul zilei, o energie abundenta, prospetime, dispozitii pozitive si o vigilenta consistenta, fara oboseala.

Obiceiurile sanatoase ale somnului pot aduce o mare diferenta in calitatea vietii. Pentru a va aduce aceste beneficii, iata cateva schimbari pozitive ale stilului de viata pe care le puteti adopta ca obiceiuri noi.

  • Culca-te si trezeste-te devreme. Stabileste-ti o rutina de culcare, acelasi timp de culcare si trezire, chiar si in weekend. Defineste un mod in care te culci si repeta-l. Acest lucru va ajuta sa reglati ceasul corpului si va poate ajuta sa adormiti si sa dormiti toata noaptea.
  • Stabiliti-va o rutina inainte de culcare, aceasta o sa permita eliberarea organismului de stresul acumulat peste zi. De exemplu, faceti un dus sau o baie calda, cititi o carte, etc.
  • Faceti miscare. Orice forma de exercitiu, o activitate  de relaxare efectuata inainte de culcare arde energie si pregateste corpul pentru un somn in care are loc refacerea energiei. Evitati activitatile stresante.
  • Evitati alcoolul, tigarile seara. Alcoolul, tigarile si cofeina pot intrerupe somnul, toate te pot agita si afecta negativ somnul.
  • Acordati atentie la ceea ce mancati si beti. Luati ultima masa cu cel putin 2-3 ore inainte sa dormiti. Nu te culca cu stomacul plin, sau gol. Daca stomacul tau vrea mancare in timpul somnului, nu te va ajuta sa dormi bine (mananca ceva usor inainte de culcare). Sa te pui in pat cu stomacul plin nu va favoriza un somn bun. Unele alimente favorizeaza un somn usor: precum ceaiul de musetel, laptele cald
  • Mentine un stil de viata sanatos-adopta o dieta cat de cat sanatoasa, fa miscare, invata sa-ti controlezi stresul, practica tehnici de relaxare.
  • Evita calculatorul, tableta si televizorul inainte de culcare. Lumina acestor elecronice stimuleaza activitatea creierului.
  • Somnul de frumusete. Somnul de amiaza de 10-20 de minute poate influenta pozitiv ritmul circadian al intregului organism. Dupa un somn scurt de amiaza devii mai eficient si productiv in a doua parte a zilei (am testat pe pielea mea), dispare senzatia de somnolenta.
  • Creati-va o camera ideala pentru dormit. Asociati dormitorul numai cu somnul.

Pentru a avea un somn odihnitor, dormitorul este extrem de important. Incearca sa asociezi aceasta camera a casei numai cu somnul. In dormitor este indicat sa nu muncesti, sa nu te uiti la televizor sa nu folosesti computerul. Pastreaza dormitorul in intuneric. Pentru un somn de calitate, e nevoie de liniste si de intuneric.  Somnul este mai profund si benefic atunci cand eviti lumina puternica in timp ce dormi noaptea.

Un mediu linistit, intunecat si rece poate contribui la promovarea somnului. Dormitorul dvs. ar trebui sa fie rece, aproximativ 19 grade.

Patul si salteaua sunt cele doua elemente principale din dormitor care vor influenta cel mai mult somnul tau. De aceea este important ca salteaua sa-ti ofere suportul si confortul potrivit tie.

Patul este un factor important atunci cand vorbim despre calitatea somnului si are un rol definitoriu in sanatatea ta. Durerile de spate dimineata, dupa trezire, sunt un indicator al faptului ca salteaua nu iti ofera sprijinul potrivit. Daca te doare spatele dimineata, atunci e posibil sa ai nevoie de o saltea noua.

Faptul ca ai un pat frumos nu te va face sa te odihnesti mai bine. Cadrul patului, stabilitatea lui sunt importante. Dar fizic, vei sta pe saltea. Dupa ce vei folosi ceva potrivit si de calitate, o sa simti imediat diferenta. Personal recomand produsele AMBER.

De ce Amber?  Amber este  o saltea cu doua fete produsa dupa o tehnologie hibrida, prima saltea din lume cu spuma din chihlimbar AmberFoam, brevetata, cu efect de masaj, cu 7 zone de confort, spuma cu memorie de calitate avansata si sistem ortopedic Pocket spring.

  1. Amberfoam in husa pentru saltea.
  2. Spuma  HR (High resilience) cu 7 zone de confort.
  3. Sistemul multi Pocket Spring.
  4. Spuma cu memorie de densitate ridicata.

Unul din secretele Amber este materialul pretios pe care il contine. Chihlimbarul aceasta substanta naturala numita si lacrima soarelui, este captat in interiorul saltelei. Proprietatile chihlimbarului elimina stresul si tensiunea din corp, au efect calmant, reduc durerile din ceafa, spate, articulatii si muschi, iti asigura un somn mai profund si odihnitor in fiecare noapte.

Fiecare saltea contine 100% pulbere pura de chihlimbar din zona baltica.

Datorita tehnologiei de fabricatie, Amber va avea grija de corpul tau, eliminand durerile si anchilozarile, dimineata te vei trezi mult mai reconfortant si odihnit, dupa un somn linistit si profund.

Productia este unica in domeniu la nivel mondial si se realizeaza numai in Bulgaria.

Amber este facut pentru tine. Consilierii Amber te vor ajuta sa alegi salteaua potrivita si iti ofera 100 de zile de testare la tine acasa. Daca nu esti multumit o poti returna fara probleme, iar contravaloarea ei iti va fi restituita integral.

Be the first to comment on "sfaturi pentru un somn odihnitor de calitate"

Leave a comment

get a free newsletter

71bc5f0f78a50c9fbcc83a5e2219ff5f-us16