antalya, turcia, impresii turistice ,o minunata statiune insorita

Antalya este o regiune in sudul Turciei la marea mediteraneana, care are resedinta orasul cu acelasi nume.

Foarte multi turisti au fost in statiunile din sudul Turciei sau au auzit de aceste insorite statiuni: Antalya, Side, Belek, Alanya.

Toti care vin sa se relaxeze sau sa viziteze aceste statiuni ajung prima data in Antalya, aceasta capitala a regiunii meditareeniene.

De cum am ajuns in acest oras  m-am indragostit de el. In Antalya totul mi se pare diferit decat in Romania sau in alte tari pe care le-am vizitat. Clima, aerul, oamenii, cladirile, marketurile = totul e diferit.

S-au scris multe articole despre aceasta insorita statiune dar am sa povestesc si eu cate ceva despre experienta mea din Antalya.

Prima data cand am plecat in Antalya am fost intr-o excursie, era ianuarie, in romania era zapada si foarte frig asa ca m-am imbracat cu haine de iarna si in geamantan am pus tot haine groase. In Antalya era 17-18  grade…dupa ce am aterizat m-am simtit de parca ma aflam in Egipt in Hurghada ( asa era acolo noaptea).

Cazare am avut la un hotel simplu de 3 stele, am cumparat biletele de pe situl booking.com, acolo sunt cazari pentru toate buzunarele si toate pretentiile.

Hotelul in care am stat, a fost chiar in centru vechi, un hotel micut si foarte curat.

Antalya este una dintre cele mai populate statiuni alei Turciei. Se bucura de un sezon de plaja prelungit de la inceputul lunii aprilie pana la sfarsitul lunii noiembrie. Aceasta statiune se remarca prin faptul ca turistii care viziteaza au ce sa viziteza fara a se plictisi.

In principal este o statiune  vizitata de obicei pentru plaje si distractie dar si iarna o multime de turisti  se relaxeasa in Antalya si viziteaza: centru istoric al orasului Muzeul Antalya, Poarta Imparatului Hadrian, Cascada Upper Duden (14 km.), numeroasele moschei, Lacul Nilufer.

Antalya este destinatia ideala pentru revelion , este capitala turismului turcesc.

Ce sa vizitezi in Antalya:

Aceste locuri le-am vizitat eu si sunt MINUNATE

Turnul cu ceas

Candva erau 80 de turnuri care inconjurau citadela din Antalya acum Turnul Cu Ceas este singurul turn care a supravietuit timpului, acest turn era folosit ca si far pentru mausoleu si dateaza din secolul al II – lea.

Poarta lui Hadrian

Orasul vechi este partial inconjurat de un zid, de-a lungul unei strazi ( mai principale ) str.Ataturk se vede Poarta lui Hadrian.

Am avut cazare exact in centru asa ca in 7 zile ( cat am stat acolo ) am trecut pe langa acest obiectiv turistic de nenumarate ori.

Portul Nou al Antalyei

Portul nou al Antalyei este un spectaculos loc in Antalya. Este unul dintre cele mai mari porturi din Turcia si acest port este unul dintre locurile preferate de promenada ale turistilor.

Lacul Nilufer si Cascada Kursunlu

Lacul Nilifer si Cascada Kursunlu ambele sunt situate la 18 km de Antalya. Cascada este inconjurata de poteci, mese cu suveniruri, mese pentru picnic, eu am si calarit aici pe camila.

Intiferent de varsta care o ai, in Antalya ( sau statiunile din jurul Antalyei ) nu o te plictisesti. Aici te relaxezi, vizitezi si te distrezi la maxim.

Booking.com

Be the first to comment on "antalya, turcia, impresii turistice ,o minunata statiune insorita"