Larnaca , Cipru , noutati , informatii ,un minunat sejur

brandcircus.ro%20
Prima data cand am mers in Larnaca am ales acest oras pentru ca era mijlocul iernii aproape de craciun  si eu vroiam sa merg undeva unde era mai cald .

Am cumparat un bilet de avion destul de ieftin de la compania wizz air , am gasit cazare de pe booking Booking ..com si gata : vacanta mea era stabilita .

Booking.com

De la aeroportul din Larnaca am luat un taxi si dupa 10 minute am fost la hotel . Din balconul camerei mele se vedea frumoasa mare mediteraniana , un peisaj minunat , multe iahturi si barci si cateva vapoare care erau putin mai departe de mal .

Era superb , eu venind de la frig si ajungand la soare , portocali si mandarini . Temperatura in Larnaca era aproximativ 6-10 noaptea si 16-19  in timpul zilei .

Aproape toate strazile erau pline de cluburi , restaurante , hoteluri , pretutindeni turisti . Unul dintre cele mai placute localuri unde ne-am obisnut sa luam cina este Crazy Greek . Acest restaurant este mai la periferia orasului dar se merita sa mergi pana acolo: au o mancare foarte buna si niste deserturi wow super bune iar preturile sunt acceptabile .

Am inchiriat un iaht pentru cateva zile si am vizitat un sat pescaresc si frumosul oras Limassol .

Cel mai important obiectc turistic de viztat in Limassol este : castelul Lemesos unde se gaseste Muzeul Medieval  in care sunt expuse obiecte de tezaur si artefacte specifice castelului .

Marina din Limassol

La intoarcere din Limassol ne-am oprit in Pareklisia un sat pescaresc , seara se intoarceau pescarii cu barcile pline cu pesti si fructe de mare . Noaptea am fost la un minunat gratar la o familie din sat care a invitat vreo 10 familii , pe un mare gratar erau multi pesti de diferite specii , alt gratar era plin cu fructe de mare iar pe altul ceva carne .( de carne eram satula de acasa )fructele de mare si pestii sunt sufletul meu . Toata noaptea am stat in jurul focului , am ascultat muzica greceasca si bineinteles am dansat ( am incercat sa invat si eu sa dansez greceste ) a fost minunat .

Booking.com

veltravel.ro

In 25 Mai plec din nou in Larnaca , am sa scriu un articol despre noul sejur din Cipru . Astept cu nerabdare sa fac baie, sa stau la plaja si sa mananc la restauratul Crazy Greek .

mondial-tour.ro
fly-go.ro

1 Comment on "Larnaca , Cipru , noutati , informatii ,un minunat sejur"

1. Mosesnip | 23/04/2018 at 6:23 pm |

I have discovered loads of useful info on your website particularly this page. Thank you for sharing.